Hjem   Tjenester   Hjelp

Betalte abonnement på tjenester fra timeanddate.no gir tilgang til eksklusive funksjoner og fordeler. Her finner du vanlige spørsmål og svar om våre betalte abonnement:

Abonnementstyper på timeanddate.no

Er det andre abonnement på timeanddate.no?

Vi tilbyr for øyeblikket to typer abonnemet for betalte tjenester: Kalender PDF med logo og Supporter. I tillegg kan du abonnere på nyhetsbrevet vårt (på engelsk).

Kan jeg laste ned data fra timeanddate.no?

Vi tilbyr nedasting av visse typer data mot betaling. Les mer om datanedlasting (på engelsk).

Fordeler for abonnenter

Kan jeg fjerne reklame fra appene også?

Når du er Supporter på timeanddate.no, fjerner vi reklamen på hele nettstedet, men ikke i appene. De fleste av våre apper kan oppgraderes for å fjerne reklamen.

Kan bedriften selge kalendere vi lager med vår logo?

Nei, kalendere som er opprettet via denne tjenesten, kan bare brukes til ikke-kommersielle formål. Du kan publisere PDF-kalendere på bedriftens nettsted eller intranett, dele dem som epostvedlegg, og gi bort trykte kalendere mm. Vennligst se våre vilkår og betingelser.

Abonnement & brukerkonto

Hvorfor må jeg logge inn på min brukerkonto?

For å bruke og betale for abonnement på timeanddate.no, må du være logget på en gratis brukerkonto.

Hvordan endrer jeg et abonnemet?

Du kan når som helst endre mellom et kvartals- og årsabonnement på abonnementsiden.

Ditt nåværende abonnement vil forbli aktivt fram til utgangen av gjeldende abonnementsperiode. For eksempel, hvis du har et kvartalsabonnement, og du endrer til et årlig abonnement, vil endringen aktiveres og årsavgiften vil bli belastet ved slutten av den inneværende abonnemetsperioden.

Du kan endre abonnementsplan når som helst, også flere ganger, i løpet av abonnementsperioden. Endringen vil bare først bli utført ved utgangen av den inneværende abonnementsperioden, når planen du ba om sist, blir aktiv.

Når du har gjort en endring i abonnementsplanen din, vil det stå (avventer) på siden over dine abonnement fram til endringen aktiveres.

Hva betyr avventer?

Når du har gjort en endring i abonnementsplanen din, vil det stå (avventer) på siden over dine abonnement fram til endringen aktiveres.

Det er mulig å kansellere et abonnement med status avventer.

Reklame
Send oss ​​en e-post

Fant du ikke en løsning? Kontakt vårt support-team.

Send oss en e-post. Vi svarer vanligvis i løpet av et par dager.